Και την τρέχουσα αγωνιστική περίοδο, η εταιρεία Beiersdorf Hellas και το NIVEA MEN στέκεται αρωγός στη Super League και τους διαγωνισμούς NIVEA MEN Best Goal και NIVEA MEN Player of the Month του Πρωταθλήματος Super League Interwetten 2020-21.
O πρόεδρος της Super League Λεωνίδας Μπουτσικάρης δήλωσε σχετικά:
«Η συνεργασία με το NIVEA MEN, για δεύτερη συνεχόμενη αγωνιστική περίοδο, κρίνεται πολύ θετική, καθώς αφενός, αναδεικνύεται το γεγονός ότι και οι δύο πλευρές είναι ικανοποιημένες από την ανταποδοτική αυτή χορηγία και αφετέρου βαδίζει με επιτυχία πάνω στη στρατηγική που έχουμε χαράξει, δουλεύοντας μαζί με χορηγούς που συνδέονται άμεσα με το ποδόσφαιρο. Ευχαριστούμε θερμά την BEIERSDORF Hellas, καθώς και τα στελέχη της εταιρείας για την αγαστή συνεργασία και την έμπρακτη συνεισφορά τους στο Πρωτάθλημα Super League Interwetten, δημιουργώντας νέα εμπορικά προϊόντα, καθώς και για τη δωροθεσία στο επίσημο παιχνίδι Fantasy της Super League.»
Ο Country Managerτης BEIERSDORF Hellas, κ. Θεόδωρος Πουλόπουλος, δήλωσε:
«Για το NIVEA MEN σημασία έχει η καθημερινή ανάδειξη των δυνατοτήτων κάθε άνδρα και η ενίσχυση της αυτοπεποίθησής του, ώστε να ανταποκρίνεται σε κάθε πρόκληση . Μέσα από τη συνεργασία με την Super League, προβάλλονται οι κοινές αξίες του ποδοσφαίρου και του NIVEA MEN, δηλαδή ο Δυναμισμός, το Πάθος και η Συλλογικότητα. Στο πλαίσιο της συνεργασίας αυτής, όλοι οι φίλαθλοι, ανεξαρτήτως συλλογικής προτίμησης, αποκτούν τη δυνατότητα να δώσουν την προσωπική τους εκτίμηση στους αγώνες της Super League, ψηφίζοντας το καλύτερο γκολ κάθε αγωνιστικής και τον κορυφαίο ποδοσφαιριστή του μήνα.»
Έτσι, μέσω της ιστοσελίδας vote.slgr.gr, μετά την ολοκλήρωση της κάθε αγωνιστικής, χιλιάδες φίλαθλοι ψηφίζουν το NIVEA MEN Best Goal ενώ κάθε μήνα επιλέγουν τον NIVEA MEN Player of the Month.
Η ανακοίνωση των υποψηφίων για το NIVEA MEN Best Goal και για τον NIVEA MEN Player of the Month γίνεται μέσω της ιστοσελίδας και των Social Media της Super League και η διάρκεια της ψηφοφορίας είναι δύο ημέρες για το NIVEA MEN Best Goal και πέντε ημέρες για τον NIVEA MEN Player of the Month.
Τη φετινή αγωνιστική περίοδο, έχουν διεξαχθεί μέχρι στιγμής, είκοσι δύο ψηφοφορίες για το NIVEA MEN Best Goal και πέντε για τον NIVEA MEN Player of the Month, ενώ από αύριο, 5 Μαρτίου 2021, οι φίλαθλοι θα έχουν τη δυνατότητα να ψηφίσουν τον NIVEA MEN Player of the Month του Φεβρουαρίου.
Το NIVEA MEN και στο επίσημο παιχνίδι Fantasy της Super League
Το NIVEA MEN, για πρώτη φορά τη φετινή αγωνιστική περίοδο, είναι δωροθέτης στο επίσημο παιχνίδι Fantasy της Super League.
Οι τρεις «προπονητές» που συγκεντρώνουν τους περισσότερους βαθμούς κάθε αγωνιστική, λαμβάνουν, εκτός από τα υπόλοιπα δώρα, από ένα πλήρες set ανδρικής περιποίησης με προϊόντα NIVEA MEN.
Το #slgrfantasy, το οποίο κατέκτησε το Αργυρό Βραβείο στην κατηγορία e-sports στα Sports Marketing Awards 2020, διανύει τη δεύτερη σεζόν του και χιλιάδες φίλαθλοι-προπονητές έχουν δημιουργήσει ήδη την ομάδα τους με τους ποδοσφαιριστές που αγωνίζονται στο Πρωτάθλημα Super League Interwetten. Μέσα από το ειδικά σχεδιασμένο application προπονούν το ρόστερ τους καθημερινά και επιλέγουν τον αρχηγό της ομάδας τους ενώ η βαθμολογία των ποδοσφαιριστών διαμορφώνεται με βάση τα επίσημα στατιστικά δεδομένα του αγώνα.
Σχετικά με την Beiersdorf AG
Η εταιρία καλλυντικών Beiersdorf AG είναι ο κορυφαίος πάροχος καινοτόμων και υψηλής ποιότητας προϊόντων για τη φροντίδα της επιδερμίδας, με περισσότερα από 135 χρόνια εμπειρίας. Η εταιρεία εδρεύει στο Αμβούργο, απασχολεί περισσότερους από 20.000 υπαλλήλους σε όλο τον κόσμο και είναι εισηγμένη στο DAX, τον δείκτη του Χρηματιστηρίου της Φρανκφούρτης που παρακολουθεί τις 30 μεγαλύτερες γερμανικές εταιρείες. Το οικονομικό έτος 2019 η Beiersdorf σημείωσε πωλήσεις ύψους 7,6 δις €. Το επιτυχημένο χαρτοφυλάκιο προϊόντων της περιλαμβάνει κορυφαίες και παγκοσμίου φήμης μάρκες, συμπεριλαμβανομένης της NIVEA - της Νο1 μάρκας περιποίησης και φροντίδας της επιδερμίδας παγκοσμίως* - τη Eucerin, Hansaplast / Elastoplast και La Prairie. Εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο εμπιστεύονται και επιλέγουν καθημερινά τα καινοτόμα και υψηλής ποιότητας προϊόντα της Beiersdorf. Επίσης, γνωστές μάρκες όπως Labello, Aquaphor, Florena, 8X4, Hidrofugal, atrix, Maestro και Coppertone εμπλουτίζουν περαιτέρω το άκρως επιτυχημένο χαρτοφυλάκιό της. Η θυγατρική εταιρία tesa SE είναι ένας από τους παγκόσμιους κύριους κατασκευαστές αυτοκόλλητων προϊόντων και συστημάτων για τη βιομηχανία, το εμπόριο και τους καταναλωτές.
* Source: Πηγή: Euromonitor International Limited. NIVEA ως παγκόσμια μάρκα στις κατηγορίες Περιποίηση Σώματος, Περιποίηση Προσώπου και Περιποίηση Χεριών, στον τομέα της λιανικής, 2019.